Guld medlemskap
295 kr / månad för 12 månader med en provperiod på 1 månad
Beskrivning
Med Guldmedlemskap får du en egen sida där du kan registrera din båt, samla information, bilder och dokument.
Detta gör det enkelt att hålla ordning på din båt!
Du hittar även tips, råd och checklistor i Båtägarguiden på hur du tar hand om och lever med din båt.
Du kan får också tillgång till alla våra servicetjänster om du behöver hjälp med en installation, service eller liknande.
Premium Assistans
Du har personlig telefonsupport om du har problem, söker kontakt till en leverantör eller behöver hjälp med en installation, service eller liknande. Inom Stockholms skärgård erbjuder vi även support på plats. Vi kommer ut till dig där du ligger med båten och felsöker eller hjälper dig byta utrustning som strular. Utkörningsavgiften är 1900kr. Utkörningen inkluderar supportbåt med drivmedel och servicetekniker samt 1 timmes felsökning eller arbete. På denna tid åtgärdar vi det mesta som inte kräver varvsbesök. Och vi räknar inte minuter, vi gör vårt bästa för att hjälpa dig!
Med detta medlemskap får du även full koll på båten i realtid. Då installerar vi eller du själv sensorer i båten som gör att du i appen kan se bland annat batterispänning, vattennivå och position dygnet runt. Så slipper du överraskningar när du ska ut med båten. Appen varnar då om tex batterispänningen sjunker eller att vattennivån i kölsvinet stiger. Kan du inte själv åka till båten för att kontrollera så gör vi det åt dig.
Guld Inkluderar
- Hårdvara för My Boat för övervakning av din båt dygnet runt hela året. Möjlighet att koppla larm till Nautilus utryckning
- Personlig kundtjänst
- Premium Assistans
- Digital servicejournal
- Digital loggbok
- Rabatter och förmåner
- Checklistor för att ta hand om din båt
- Beställ kvalitetssäkrade båttjänster
Bindningstid på 12 månader.